Otoimmünite, bağışıklık sisteminin dost düşman ayrımını kaybetmesi ile ortaya çıkan vücudun savunma sisteminin kendine saldırdığı hastalıklar grubunun genel adıdır

Otoimmünite
Alerji

Alerjiler bağışıklık sisteminin iyi kötü ayrımını yapamadığı ve normal şartlar altında reaksiyon vermemesi gereken maddelere de reaksiyon verdiği bozulmuş bağışıklık yanıtı durumlardır. Genetik ve değişen çevresel faktörlerin birleşmesi, alerjik hastalıkların görülme sıklığını son 20 yılda 4 kat artmıştır. Alerjiler, zannedilenin aksine zamanla kaybolmaz çoğu zaman şekil değiştirir. Alerjik bireyler hayatlarının her döneminde bu kronik rahatsızlığın başka bir yüzü ile karşılaşırlar. Buna ALERJİK YÜRÜYÜŞ denir.

Obezite vücuta çok yönlü zarar veren bir hastalık olduğu gibi birden çok sebebi olabilir.

Obezite
Tiroid

Tiroidle ilgili hastalıkların sayısı oldukça fazladır. Fakat genellikle klasik tıp anlayışında sanki tek tip tiroid hastalığı varmış gibi yaklaşılarak tüm çeşitlerine aynı tedavi süreci uygulanır.

Diyabet vücuda bütüncül olarak zarar verebilen bir hastalık olduğundan yine tedavisinin de bütüncül olarak devam ettirilmesi gerekir.

Diyabet
Beyin Sisi

Fonksiyonel Tıp kapsamında biz beyin sisi durumlarında mutlaka kök sebebi bulmak isteriz. Kök sebep doğrudan tedaviyi kalıcı olarak sağlamak için gereklidir. Aksi takdirde durumun ilerlemesi kaçınılmazdır.

İBS yani İrritabl Bağırsak Sendromu sindirim sisteminizde bir hasar veya hastalık belirtisi olmaksızın rahatsız edici semptomların olmasıdır. Bağırsaklarınızda kasılma ve gevşeme görevinde olan kaslar vardır ve İBS olduğunda bu kaslar zamanında çalışmaz.

İrritabl Bağırsak Sendromu